Torsdag...

Så va det torsdag... veckorna går rätt snabbt även om det känns som att tiden står stilla ibland... Känner att jag ska njuta av dem kommande dagarna sen kommer jag vara fullt upptagen ett bra tag framöver med flytt, visningar, besiktningar, plugg, städning å hundpassningar!

Sitter just nu med bokföringen som ahr blivit fel.. Det är 570 kr som saknas så nånstans har jag missat något.. Har kollat igenom allt men hittar inget fel.. hmm.. krångligt värre.. Helenas mamma e på lunch så får ringa henne om ett tag.. Hon är ju van så hon vet nog vart dem vanligaste felen är!

Idag tycker jag synd om Helena.. Hon har en trimning av en tovig Shih tzu vars ägare ska vara med hela trimningen.. Kan tänkta mig att det är lite stressande å ha ägaren med! Dessutom verkade hunden lukta riktigt illa.. Va därbak en snabbis å vet inte vad det var som lukta illa där men antar hunden.. Dessutom verkar det vara riktigt mkt jobb på den.. Hon har hållt på i ca 1.5 timme utan å va klar med tovutredningen.. stackarn..

Nu ska jag fortsätta leta "fel" =)
Ikväll blir det hem till H... Har inte träffat honom sen i måndags så känns som en evighet... Kommer dessutom va rätt upptagen ett tag framöver så får passa på när jag väl känner att jag har tid!

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0