Tack Anna!

Idag fick jag bra mkt gjort.. Anna kom förbi å färga håret och det blev riktigt snyggt! Hon hade även med sig pannkakor till middag och blåbärssylt! Känns lite skumt när hon åker hem till sig! även om denna lägenhet är riktigt tom..
Vi kastade även en byrå och min sänggavel nu.. Men när vi kom ner med byrån å massa andra grejer så hade dem låst sopprummet.. hade ingen aning om att det stängs kl 20... Så vi ställde allt utanför så får jag gå dit imorn om jag hinner!
TACK Anna för all hjälp idag.. Jag hade inte vart klar på långa vägar annars!

Nu är det dags för sängen för min del.. har precis packat klart det sisita å har bara mina kläder kvar =) H är på filmkväll hos e kompis här på söderhöjden å ville komma förbi en snabbis senare så får se om jag e vaken då =)
Hundarna har vart ute å jag e lite nervös inför banken imorn.. Mamma lyckades iaf få ledig så då har jag lite stöd... Allt kommer bli bra!

Dessutom kommer praktiakant Moa tillbaka imorn! Ska bli riktigt kul!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0