Söndag!

Så va d söndag igen å en riktig slappdag! Tog en långis med Siri direkt när vi vakna.. Måste börja hitta lite mer här! Än så länge har vi gått samma promenader hela tiden så idag gick vi 1 timme åt andra hållet.. Finns mkt fina promenadvägar här! Jag å Siri kommer nog trivas riktigt bra här! Kommer bli härligt till våren å gå massa långpromenader i skogen! =)

Vi va hemma hos H's mamma igår å firade henne. Fick träffa H's äldsta brorsa + familj! Riktigt trevligt å jag åt alldelles för mkt! Hans äldsta brorsas fru (vad incvecklat d lät) växte upp på Högby som jag å jag kände igen henne direkt! Världen e bra liten! Har tagit det rätt lugnt hela helgen vilket har vart riktigt skönt! Känns som om det kommer vara fullt upp några helger nu framöver med passningar, flytt m.m.

Har äntligen spelat klart mitt Mario på Wii... Va riktigt svårt men nu va d gjort!  I slutet satt jag med youtube och kollade hur alla andra hade gjort! =) Fusk jag vet men hade inte klarat det annars!

För en gångs skull ser jag framemot att de måndag imorn. Kommer ringa banken å prata om våra lånepapper å så... Ska bli så skönt när allt sånt är klart! Ännu skönare blir det när jag flyttat in å allt e klart! Å jag bara kan bo! =)

Nu är det dags å ta ut Siri igen å sen får vi se vad som händer.. H ska plugga så får se om jag åker hem eller så då.. Han e så lättstörd när han pluggar!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0