Söndag!

Vart en riktigt lyckad schlagerkväll igår.. Jag, H, Sofie, Micke, Ellie å Anna satt å titta på Melodifestivalen med chips å cola! Hade hoppats på Alcazar men va nöjd så länge INTE Caroline af Ugglas vann!



Tyckte att Tingeling låten va riktigt bra oxå!


haha ÄLSKAR den!!!!

H åkte hem rätt tidigt men tjejerna va kvar ett tag! Gick å la mig rätt sent å e riktigt seg idag! Ska hjälpa Anna å flytta hela dagen å d lär ju ta ett tag! Känns skumt att d bara kommer jag å Helena som bor här nu!

Ska även försöka hinna åka till IKEA en snabbis samt lämna tillbaka bilen... Denna dag kommer nog gå riktigt fort! Har fullt upp hela dagen!

Nä nu ska jag ta tag i denna dag!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0