Så va vi bara 2 kvar...

Nu har Anna flyttat ut! Känns lite skumt att det är så tomt i hennes rum! Vi hjälpte henne å flytta igår så idag har jag träningsvärk i vader och lite ont i nacken =) Hon bor 4 LÅNGA trappor upp utan hiss! Å vi fyllde 3 bilar varav en liten lastbil med grejer. Fattar inte hur hon kan ha så mkt grejer... För allt kommer typ från hennes rum oxå så det är inte jättetomt hemma! Så va faktiskt helt slut igår!
Åkte hem till H å spela wii å titta film! Ingen av oss hade ork till mer!

Har haft en grymt effektiv helg känner jag! Har fått mkt gjort så är lite trött idag! Å nästa helg ska vi städa hela lägenheten... Kommer ta ett tag men det kommer bli så fint till både besiktningen/visningen på måndag! Skönt att ha båda på samma dag så slipper vi städa 2 ggr =P =) Längtar massa för efter besiktningen kan vi verkligen börja packa å kasta möbler! Helt sjukt att det bara är 2 veckor kvar nu! Längtar såååååå mkt! Ska bli så spännande å visa lägenheten för mamma å pappa =) Å se vad dem tycker! Är så himla glad över min fina lägenhet!

Nu fick vi leverans så nu ska jag kolla vad vi fick för roligt!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Tack så mkt =)

Hoppas du hade en bra helg ;)

ha de!

kram

2009-03-16 @ 21:18:45
URL: http://mlimalm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack, ska ringa vårdcentralen snart tänkte ja ;)

Hoppas man får en tid idag så man slipper gå hemma sjuk..;)

2009-03-17 @ 09:32:33
URL: http://mlimalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0