Riktigt bra dag!

Så nu är alla papper fixade me banken å mamma å pappa åker dit imorn å skriva under å så skriver jag under på tisdag... Allt känns mkt mer verkligt nu! Känns skönt!

Har packat dem första kartongerna nu.. Kommer nog inte bli så många. Har fyllt 2 nu å har då packat det mesta så kanske får ihop 2 till =) Är mest stora grejer som ska me! Känns rätt skönt! Tycker det är riktigt kul å packa men det går så fort! Har inte så mkt grejer =) Men då går det nog snabbt å komma iordning på Kopparvägen också. =)

Imorn ska jag å mamma till IKEA å titta lite.. Såg att dem hade mitt balkongset för halva priset just nu! Det gäller endast till på söndag så gäller att passa på innan det tar slut! Sen vill jag kolla runt på lite andra småsaker! Ska bli riktigt kul iaf!

Nä nu ska jag packa den sista kartongen =)

H kom förbi en snabbis å gav mig en puss innan han åkte på möte! Som tur är så jobbar han på elgiganten här i Barkarby så han hämtar upp mig efter så jag kan åka dit å sova.. =) Men mötet slutar nog itne förräns 23 så kommer nog bli rätt sent.. Men har så svårt å sova själv å har sovit själv hela veckan.. Känner att jag behöver en bra nattsömn iaf!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0