Onsdagkväll!

Så va ännu en nachokväll över å den va lika trevlig som alltid! Börjar dock tycka att serien Greys anatomy börjar spåra ur lite å e inte alls lika bra som förrut.. Men den måste ändå ses =)

Va på IKEA med mamma å pappa idag å kollade på massa småsaker. Har så mkt ideer till nya lägenheten å d ska bli så kul å se ifall allt kan bli som jag vill ha d eller om det blir för trångt! Lyckades iaf hitta mitt matbord nu å d känns väldigt bra.. Tyckte inte riktigt om bordet när jag såg det på internet men det var mkt finare i verkligheten. Mamma ska ju dessutom lacka det hela vitt så tror att det kommer bli riktigt bra!



Har dessutom mailat fram och tillbaka med en kille som säljer en spis som jag vill ha. Han har svarat väldigt snabbt på alla mail jag har skickat men nu när jag fråga när å var jag kan hämta spisen så vart det tyst! Jättekonstigt. Men han verkar inte direkt bra på svenska så vet inte om han kanske inte fattar. Spisen är iaf knappt ett år, väldigt lite använd å passar perfekt till min lägenhet å kostar dessutom bara 500 kr.. Så vill verkligen ha den! Spisen som nu är i min lägenhet är verkligen uråldrig! Så får nog ringa honom imorgon å hoppas på att han förstår svenska =) Annars kanske det inte är så smart å lägga ut annons på blocket =)

Saknar H massa just idag.. vet inte varför! Träffade honom imorse men det var tydligen inte tillräckligt av min dagliga dos! Aja nu e d dags för mig å sova... Ska ju upp tidigt imorn igen! Längtar massa till helgen å få sova!

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0