Om 2 timmar...

så får jag se min lägenhet! mkt tjat om lägenheter nu men ska snart sluta prata om det! Kommer inte ha något internet eller tv hemma på söderhöjden från och med imorn så då blir det till å ha det rätt tråkigt hemma!

Ska även äta middag på Mcdonalds idag! Mamma som ville å jag säger aldrig nej till det! Sen blir det myskväll hemma hos H.. Länge sen han å jag umgicks hemma hos honom å bara mös med varandra! Så det ser jag verkligen framemot..
Kommer nu inte uppdatera på ett tag förräns jag har flyttat tror jag! Å då kommer det massa bilder!

Mäklarn va faktiskt riktigt trevlig idag och det gick hur bra som helst hos banken.. så allt känns på topp nu! Det är nu jag känner att jag kan slappna av lite!

Nu e d dags för bokföring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0