Nervöst!

Så nu är det bara några timmar kvar till besiktning + visning.. Är lite smånervös men d ska nog gå bra! Skönt att Anna kunde sitta på dagis så länge så jag å Helena kan ta besiktningen tillsammans.. Hade inte vart speciellt kul för nån utav oss att gå själv.. Har förberett mig på att dem kommer klaga på allt å försöka få oss å betala för en massa saker så är beredd på å försvara mig!
Hoppas på att någon kommer på visningen ikväll... Annars kommer vi göra mer reklam i vårt område.. Eftersom lägenheten hyrs ut genom Stockholms bostäder så undrar jag ifall folk härifrån går in å tittar där? Jag visste inte att jag kunde söka lägenheter därigenom!

Så håll tummarna för oss!



Idag har jag även haft körkort i 4 år!!! Helt sjukt - börjar känna mig lite smågammal =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0