Många hundar!

Så idag ska vi ut på långis runt Säby me alla hundar (Siri, meya, zingo, rally, amigo)! Vi tänkte gå vid 9 men vet inte om Helena e medveten om att man har flyttat fram klockan en timme.. undra om jag ska väcka henne?! Låter henne sova ett litet tag till iaf!

Igår hade Jag å H mys me alla hundar å robinson! Märkte ingen skillnad av att det var earth hour igår.. Vi släckte alla lampor men lät robinson va på. Tittade ut genom fönstret för å se hur grannarna gjorde och det såg ut precis som vanligt!
Hade även ett snack me H igår och det känns mkt mkt bättre nu.. Jag har gått å grubblat en massa ett tag utan att direkt våga säga något till honom. Men nu när vi har pratat ut känns d jättebra! Han sov dessutom över här för å göra mig glad!

Idag känns d som om jag kommer ha fullt upp! Ska ut på denna långpromenad å räknar me å va tillbaka till lunch, sen bokföring, packa och kasta möbler! =)

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0