Mammagris

Måste nog säga att jag är lite av en mammagris =) Tycker det är så skönt å ha henne hemma igen! Idag har vi träffats 2 ggr samt prata i mobilen några ggr.. Vi pratar massa om flytten å planerar å så.. Hon är lika glad som jag! Å tycker det är grymt kul att planera och det är kul å ha nån att prata ideer me! Hon sitter me ikeakatalogen å jag sitter å slår på internet =) Bästa e att om man hittar något i fel färg så kan hon alltid lacka om det!
Tycker det är så grymt skönt och kul att vi har fått så bra kontakt efter att jag flytta hemifrån!

Nu måste jag gå hem så jag hinner byta om å lite så innan H plockar upp mig!

Ha en riktigt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0