Lördagmorron

Är grymt trött idag.. Amigo är van att gå upp vid 6 vilket jag inte är! Hade tänkt ta lite sovmorgon men tröttna på hans pipande strax efter 7! Så det var bara att klä på sig å gå ut me alla hundar! Just nu har vi Amigo och Zingo här + våra 2 egna... Ikväll kommer även Rally  så det är verkligen fullt hus härhemma!

Igår kom H över på middag å vi titta på finalen av Lets dance.. Va så himla trött då jag fick ca 4 timmars sömn natten innan.. H åkte hem runt midnatt så jag kunde få gå å lägga mig! Men vart inte så många timmar inatt heller...
Zingo har av någon anledning blivit "besatt" av Helena så han va riktigt jobbig igår när Helena åkte på bio men idag verkar han lugnare även om hon inte e hemma.
Helena är å fixar i sin lägenhet hela dagen så jag har hand om alla hundar.. Kommer antagligen vara så imorn oxå men det e helt ok.. för då får hon hundarna när jag börjar fixa i min lägenhet! Skönt att vi kan dela upp det någorlunda iaf!

Funderar på å sälja min sängstomme på Blocket.. vet inte om det är något nån vill ha men den ska ju ändå kastas annars.. måste bara kolla om jag kan fisa til den lite då den har några repor!

Ikväll blir det Robinson!

Hoppas ni har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0