Lördag!

Va riktigt trött igår men hade en riktigt bra dag! Såg "Låt den rätta komma in" och den va helt ok.. lite småskum å seg men ändå helt ok för att vara svensk!

Imorse fick jag sovmorgon å H tog ut siri på sin morronkiss! Rktigt skönt å kunna ligga kvar å dra sig lite extra.. dessutom fick jag frukost å allt =) Riktigt bra start!
Ska snart ta ut Siri på en långis tänkte jag! Ska utforska området lite!

Ikväll bar det av till Sumpan å Anna.. Ska bli kul å se hur hon har fått det! Blir även tacos till middag å Robinson! Skönt att Siri får följa oxå.. hon kommer tycka det är sååå spännande å roligt!

Idag är det 6 månader sen jag å H träffades på nattbussen =) Helt otroligt =) Glad att vi lyckades träffas.. Va så mkt som berodde på ödet så att vi hamna på samma nattbuss!
Han spillde ut en fanta å jag fick upp ögonen för honom.. Han bjöd mig på pommes å d va tydligen allt som behövdes =) haha...

Nu ska jag tag i denna dag å ge mig ut i skogen!!!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

En tjej från Viksjö och grundskolan är med i Robinson!

2009-03-21 @ 17:16:05
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0