Imorn gäller det!

Åhh känner att jag knappt kan sitta still! Vill verkligen ha tisdag nu! Vill ha nycklarna och se lägenheten! Imorn vid den här tiden så är jag i MIN lägenhet! Hoppas allt går bra hos banken men det borde inte vara några problem!



Ikväll kommer Anna förbi å hämtar routern samt färgar mitt hår! Har inte sett henne på ett tag så det blir trevligt..
Helena tog dessutom Zingo för kvällen vilket e grymt skönt.. så kan jag få slappna av lite ikväll! Ska fixa me bokföring å packa d sista! =) KUL KUL!

Nä nu kan jag inte sitta här längre måste sysselsätta mig med nåt!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

kul att se planlösning! sen vill jag se bilder när du flyttat in klart =)

2009-03-30 @ 21:50:33
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0