Helt slut!

Idag har vi vart riktigt duktiga! Vi har städat hela dagen och rensat ut denna lägenhet så nu är den fin till både besiktning + visningen imorn =) Vi har burit så mkt idag å skrubbat så nu e jag verkligen helt slut! Är dessutom lite nervös inför besiktningen imorn.. Undra hur hårda dem kommer va och vad dem kommer säga om lägenheten...
Ska bli spännande å se hur många som kommer på visningen oxå! Hoppas verkligen att vi blir av med den så snabbt som möjligt...
Vill bara att morrondagen ska vara över för då får jag svar på många frågor... dessutom kan jag börja packa! å d ser jag verkligen framemot! Helt sjukt att om 9 dagar får jag tillgång till MIN lägenhet!

Ikväll flyttar Zingo in här så får se om jag åker till H! Denna vecka har jag rätt mkt å göra så skulle kännas skönt å sova där inatt iaf!

Robinsonkvällen igår blev riktigt lyckad! God mat och trevlig sällskap.. Vart inte så sent utan vi kom hem strax efter 11..
Denna helg har gått så himla fort! Hoppas dem närmaste dagarna går lika fort!

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0