Helgen!

Helgen vart inte riktigt så långtråkig som jag trodde att den skulle bli! Höll mig sysselsatt och det var rätt skönt å va ensam hemma... Man får ju börja vänja sig nu när man kommer bo själv från och med denna helg!

Imorn skriver vi på alla papper + att vi får nycklar till lägenheten!!! Känns riktigt spännande å jag e så nyfiken.. vill verkligen se den igen! Hoppas mamma kan ta ledig å följa me mig till banken.. Skulle kännas riktigt skönt å ha nån å hålla i handen! =)
Var å kolla på Helenas lägenhet en snabbis igår och den va jättefin! Hon har ju vart å renovera hela helgen så har knappt sett henne... Det kommer nog bli jättesnyggt!

H tog åt sig av vårt samtal i lördags å har nu sovit hos mig 2 nätter i rad! =) Han e riktigt mysig å tror han fick sig en tankeställare! =)

Nu ska jag ut me min grupp!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0