GLAD!

Så va både besiktning å visning över! Besiktning gick jättebra och det fanns inget å anmärka på. Både jag å Helena va riktigt nervösa efter alla skräckhistorier vi har hört men han var här i knappt 10 minuter innan han va klar!

Visningen gick oxå bra och det kom 5 familjer varav 2 st verkade riktigt intresserade så det känns jättebra! Skulle va så himla skönt om vi blev av med denna lägenhet lite snabbare!

Jag som har vart sååå himla nervös för denna dag å så blev denna dag riktigt lyckad!

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt! Är grymt trött å nu när all stress å nervositet har släppt så vart jag så himla trött! Ska orka med en dag imorn me!
Ska antagligen upp till Viksjö imorn efter jobbet. Mamma å pappa ska renovera så vinden ska rensas ut.. Så ska kolla om det finns något som jag vill ha till min lägenhet där!

Skumt hur mkt man saknar H vissa dagar.. Träffade honom imorse å ändå saknar jag honom massa MASSA nu.. Hoppas iaf på att hinna träffa honom imorn!

Åhhhh är så himla GLAD! Vill börja packa å fixa men d kan jag ta i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0