Fredag!

SÅ va d äntligen fredag.. E verkligen helt slut! Åkte hem till H igår efter hans möte som sluta vid 23.... Vart en rätt sen kväll å jag somna nog inte förräns halv 2.. Har ju inte träffats på ett tag så vi hade mkt å prata om =)  Jag sov mkt bättre dem få timmarna jag fick sova men jag tror jag börjar lugna ner mig lite iaf! Men d va rätt tungt å gå upp kl 6 iaf!

Nu har Helena fått nycklarna till sin lägenhet! Jättekul! Tror hon kommer börja måla i helgen så jag kommer ha fullt upp me alla extra hundar vi har.. Ikväll flyttar Amigo in och imorn kväll flyttar Rally in... Så då har vi 3 extra hundar med Zingo + våra 2 egna.. Längtar massa till denna helg e över.. Hade tänkt packa hela helgen men har typ redan packat klart så vet inte riktigt vad jag ska göra förutom passa alla hundar.. Känns som om det kommer bli en rätt långtråkig helg faktiskt.. H jobbar dessutom men honom lär jag iaf få träffa på kvällarna... Får ta mkt långpromenader å fördriva tiden me.. Tror vi ska ta ett varv runt säby på söndag så är hundarna lite trötta resten av dagen!
Men om jag passar hundarna denna helg så kan helena passa dem nästa helg när jag flyttar /fixar..
Känner mig bara lite låst denna helg men men.. Vi kunde ju inte veta att vi skulle flytta nu när vi boka in alla dessa hundar.. å vi behöver dem extra pengarna.

Idag skriver mamma å pappa på alla papper =) känns riktigt skönt.. å sen efter jobbet så åker jag å mamma till IKEA =)
Kommer nog vara en del å göra idag... Helena trimmar och det är Moas sista dag... Känns lite tråkigt att hennes praktik redan är slut, hon funkar så bra här! Både jag å Helena har sagt om vi nångång får råd å anställa någon så skulle Moa passa in perfekt här!

Nä nu är det nog dags för lite frukost!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0