bra dag!

Än så länge har denna dag varit riktigt bra! Jag som va på riktigt dåligt humör igår känner mig mkt gladare idag! Fast vart inte direkt jätteglad över all snö å att det snöar idag men hundarna älskar det! Kom precis in från promenad där vi va i rastgården å alla hade jättekul!

Helena lyckades boka om vår besiktningstid till den 23 mars istället för 20 april! Verkligen helt perfekt! Då borde dem hinna hyra ut den till 1 maj utan problem men man ska aldrig säga aldrig.. Järfälla Hus verkar ju göra allt för att det ska ta sååå lång tid som möjligt! Stod nånting om att denna bostad kommer att gå till Stockholm stads bostadsförening å annonseras via dem. Lite halvskumt men d blir nog bra! Skönt å få besiktningen gjord så snart så kan vi alla flytta ut alla våra möbler =)

Vart inte till å träffa H igår så hoppas på å få träffa honom ikväll istället... Han har tenta imorn så får se om han har tid =) Men d borde han ha.. Han fick lite dåligt samvete när han inte kom igår å jag va på så dåligt humör! =) stackarn.. Han muntra iaf upp mig med ett mess senare eftersom jag gick å la mig tidigare än han.. 

Nu är det dags för lite lunch! Lyckades få in ett kortkommando för fet text å d går inte å ta bort! hmm jag å mina knapptryckningar =) Haha =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Ja alltså det va lite jobbigt att läsa faktiskt. För mig som är halvblind liksom:P

2009-03-10 @ 17:50:26
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0