Besiktningstid!

Så idag fick vi papprena för vår besiktningstid för lägenheten! Blev den 20 april!!!! Hur långt kvar som helst! Dessutom den en dagen som inte passar för oss. Jag gör mitt ekonomiprov den morronen och besiktningen är 10.30! Helena ska ringa å prata me gubben som har hand om det hela imorn! Hoppas vi kan boka om det hela till en tidigare dag eller iaf en annan tid. Annars får vi lösa det hela på något annat sätt!
Har redan bokat om mitt prov en gång å känner inte för å göra det igen! MEn allt löser sig nog.. Får se vad dem säger imorn!

På onsdag ska jag å mamma gå på IKEA å kolla matbord som hon ska lacka vit. Hon var där å titta idag så får jag se vad jag tycker på onsdag! Bordet jag ville ha verkar inte så jättebra tyvärr! Så får se vad vi hittar! Ska även kolla min soffa å se om det verkligen är den jag vill ha!

H e på väg över! Han ska plugga.  Han kan inte koncentrera sig hemma så han kommer hit å läser! Så får vi hoppas att han  klarar tentan på onsdag!

Har världens PMS idag så tyckte jag förtjäna lite choklad.. Så nu e d dags för choklad å lite sex and the city!

Ha en bra måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

I värsta fall kan jag kanske rycka in ett par timmar... Men hoppas det går ändra tiden! :)

2009-03-09 @ 20:11:25
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0