Älska blocket!

Så nu är mamma å pappa hemma i Sverige igen! Dem är just nu på väg hem från Arlanda.. Måste va lite av en chock å åka från 39 grader å sol till detta slaskväder! Men dem har haft det riktigt bra iaf!

Ikväll ska jag åka å hämta mitt vardagsrumsbord.. Det kostar 599 kr nypris men hittade det för 200 kr på Blocket! Ska tydligen vara knappt användt så det blir nog jättebra! Finns i Sollentuna så det är inte så långt å åka iaf! Gäller bara å hitta men d ska nog inte vara så svårt! Ska försöka få me mig sällskap oxå.. nån som kan läsa kartan =P =)


Riktigt snyggt enligt mig!
Å jag har bestämt mig för den här svarta soffan! Blir nog riktigt snyggt!
Kommer köpa massa kuddar så kommer det inte se lika svart ut! =)


Kommer bli så fint hemma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0