7 dagar kvar....

Om 1 vecka så får jag nyckeln till min nya fina lägenhet! Känns sjukt att det är såååå himla nära nu! Åhh längtar längtar LÄNGTAR!

Va uppe i Viksjö efter jobbet för å se om dem hade något som jag ville ha till den nya lägenheten. Blev en liten hög me kastruller, stekpannor, stolar å lite sånt! Får se hur mkt jag får plats med!

Har såååå himla mkt denna vecka så känner att jag inte hinner med H alls =( känns riktigt hemskt.. Har inte träffat honom sen i söndags men han var förbi en snabbis på jobbet idag så lite fick jag pussa på honom! Å imorn är det tjejkväll å på torsdag måste jag sitta me bokföringen... USCH! Saknar honom massa!

Nu ska jag ta å kolla klart på desperate housewifes å sen blir det till å lägga sig!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0