5 dagar kvar...

å jag kan verkligen inte sova! Har legat å vridit å vänt på mig hela natten och nu gav jag till slut upp!
Blir bara mer å mer nervös inför flytten men är trött på att inte kunna sova nu! Detta med att köpa bostad har bara vart en enda stor stress för mig! Men det är mkt för att jag lyckades hitta en sån hemskt mäklare! Nu har jag iaf fått en kallelse till banken å då känns d iaf lite bättre.. Hoppas jag får sova när allt

Byte skift me Helena idag för hon ska till banken å fixa alla papper..  Ikväll ska antagligen vi sitta lite me bokföingen.. Har fortfarande inte hittat felet =( Hoppas att det inte tar allt för lång tid för jag vill verkligen hinna träffa H ikväll.. Har inte träffat honom sen i söndags om man inte räknar dem 5 minuterna på jobbet... Han är verkligen saknad!

Ska börja packa nu till helgen när H ändå jobbar... Tror att det kommer gå rätt snabbt, har inte allt för mkt grejer! Ser iaf framemot att börja packa! Får se hur Siri kommer reagera!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0