29 dagar kvar..

tills jag får tillgång till min lägenhet! Längtar massa.. Ska bli så kul å visa den för mamma å pappa å sen att få se den igen! Har ju bara sett den en gång..
Pratade även med järfälla hus nu å hon sa att vi ska räkna med att det tar 3 månader å få ny hyresgäst till vår lägenhet.. å att d kommer ta lång tid innan vi får besiktningstid... tydligen så har dem massa å göra.. E så himla trött på dem för dem gör allt för å förstöra/göra det svårt för oss.. Dem är inte mkt för service eller för att hjälpa till. Bästa med att flytta är å slippa Järfälla Hus!

På torsdag kommer mamma å pappa hem igen.. å dem har vart saknade.. Ska bli kul å höra allt om deras resa! Ska dit på onsdag å fixa lite så det är fint när dem kommer hem på torsdag morron =)

Just nu känns allt jättebra.. börjar slappna av lite mer å försöker sluta tänka på att jag kommer bli skuldsatt... Har extremt svårt för att va skyldig folk pengar så att låna till en lägenhet känns rätt tungt.. Men jag får min lägenhet å jag känner verkligen att jag kan bo där länge.. Trivs riktigt bra i området och gillar verkligen naturområdena =) (Oroa dig inte Sofie, nåndag kommer jag flytta tillbaka till jakan/viksjö =) )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0