Uttråkad = onödiga inlägg =P

DIG:
1. Hur lång är du ?- 159 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor ? hmmm vet inte... drömde om hunddagisfröken å det är jag nu! Har inga nya mål!
3. Har du långt hår ? - Ja, ganska men vill ha längre!
4. Vilken hårfärg har du ? - mörkbrunt
5. Sminkar du dig ? - Typ aldirg! Bara om det är något speciellt vilket blir typ 1 gång varannan månad =P =)
6. Har du haft sex senaste månaden? - Ja!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? - Svarta
9. Har du kysst någon idag ? - Ja!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? - Ja dem bor i ett radhus i Viksjö!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? - Båda! Dem ställer alltid upp och är bra på olika saker!
3. Hur många syskon har du ? - 1 bror Robin!
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? - tack för maten!
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? - Vi grillade igår!
6. Hur många ställen har du bott på ? - 4 ställen. 2 olika i Jakobsberg, radhus i Viksjö och nu lägenhet i Kallhäll!
7. Vem i din familj stör du dig mest på ? - Ingen just nu.
8. Vilken familjemedlem är snällast ? - Alla är supersnälla!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ? Grillade hela familjen tillsammans igår!

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? - Igår var jag med H och Helena samt min familj. Jobbar ju dessutom med Helena så kommer umgås med henne hela dagen idag oxå!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar ? - Henke, vet inte om han räknas eftersom vi är tillsammans men han är ju en av mina bästa kompisar!
3. Har du kysst nån kompis ? - Hmm... tror faktiskt inte det.  
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej umgås inte direkt med några av mina ex.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Ulrika och Sofie
6. Vem känner dig bäst ? - H, Helena, Sofie och Ulrika
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? - Ingen aning. Eller har ju några från gymnasiet som vägrat prata me mig på 6år! Men anser inte dem som kompisar direkt.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? - Ja! Är väldigt ärlig me mina kompisar och tror inte att någon skulle ta illa upp. Alla har vi olika smak!
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?- Nej! Absolut inte!

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? -  Jobbkläder = mysbyxor å tjocktröja!
2. Har du bytt om idag ? - Ja.
3. Favorittröja ? - Allt med mkt färger!
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? - Jeans och skjortor!
5. Har du gett bort kläder nån gång ? - Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? - Ja
7. Har du handlat kläder genom internet ? - Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? - Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? - Speedo =P
10. Vad använder du för skor ? - Tycker det är skönast med flipflopp eller ballerina!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? - Ja men har aldrig behövt!
2. Klä dig annorlunda ? - Ja, Klär mig enbart i kläder jag trivs i.
3. Vara dig själv ? - Ja, absolut!
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? - Ja!
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? - Ja!
6. Pierca dig ? - Ja har ju en piercing i naveln.
8. Ha sex på offentlig plats ? - Ja
9. Vara omogen ? - Ja
10. Äta småkryp ? - Har nog gjortdet när jag var liten men inget jag skulle göra nu!

RANDOM:
2. När tuggade du tuggummi senast ? - Ingen aning!
3. När var du på semester senast ? - Förra sommaren när tjejgänget åkte till Tunisien!
4. Vilken färg är det på din tandborste ? - ROSA!
5. Är ditt hår tråkigt ? - Ja lite tråkigt är det just nu! Låter min naturliga hårfärg växa ut!
6. Vad har du för påslakan just nu ? - Beige vita randiga!
7. Vem såg dig naken senast ? - H ;)
8. Hur ofta duschar du? - Varje dag
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? - Vet ej vad det är!
10. När ska du gå och lägga dig ? - Blir nog rätt tidigt ikväll så typ 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0