Midsommar!

Så var det måndag igen och jag sitter på jobbet! Är verkligen helt slut efter helgen men jobbar sent denna vecka så hinner nog komma ifatt i lite sömn!
Har haft en riktigt bra midsommar uppe hos Farmor! Vart riktigt fint väder, massa god mat och trevlig sällskap... Vi har spelat massa kort men ätit desto mer! Det enda som saknades denna helg var Henke.. Var riktigt tomt utan honom!
Vi hade iaf lite tur, det var inga köer alls på hela vägen hem så kom hem vid 21 igårkväll.. Skönt å komma hem igen! Borta bra med hemma bäst som man säger!
Men det var kul att träffa Farmor! Var ca 2 år sen jag var där uppe sist så kände att det var dags! Fick även träffa min faster + man + mina kusinbarn! Var riktigt länge sen jag träffa någon utav dem så det var kul!
Siri har njutit hela helgen med att ligga på tomten å sola samt pussat på korna =)

Lite bilder från helgen:













Avslutar med en rolig bild på mig å H =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0