torsdag...

Att försova sig är bara mänskligt men synd när det händer! Är fortfarande lite seg i huvet.. tog ett bra tag innan jag vakna imorse! Tror inte ens Siri märkte att hon blev flyttat från sin säng till soffan på dagis för hon sov hela morronen.. Fick väcka henne för att ge henne mat! Å d händer typ aldrig!

Nu har jag även vart duktig å uppdatera vår dagis hemsida med lite bilder på dem nya hundara - va typ 1 år sen så kände att det var dags nu! Bara några kvar som jag/vi måste ta kort på! Skönt å ha det gjort iaf!

Nachokvällen igår var lika mysig som vanligt! Kul att Sofie J va me... Igår var det även säsongsavslutning på Greys och det slutade jättespännande! Så ska nog be H ladda ner fortsättningen om den finns! Hoppas på d! Jag vill inte vänta tills i höst!

Nu ska jag ta å lägga mig i soffan 5 minuter innan det är dags för promenad igen!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Om henke ska ladda ner får du minnsan inte titta på greys utan mig!! jag vill också see! Haha

2009-06-11 @ 13:04:28
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0