Tjejkväll!

Kom precis hem från en tjejkväll och det var lika trevligt som vanligt! Denna gång var vi hos Sofie och det var första gången jag fick åka tåg hem från en tjejkväll! Är lika mätt som vanligt! Är alltid lika onyttigt men gott!

Siri är mkt bättre nu men grymt hungrig stackarn! Hoppas det går över snart! Hon är dessutom grymt svår att ge tabletter.. Hon vägrar ta emot ngt om hon misstänker att det är tabletter i, imorse lyckades hon till och med spotta ut tabletten när jag hade stoppat in den i bröd! Hon åt upp brödet men spotta ut tabletten.. Hon är ju dessutom grymt svår att öppna munnen på men jag hoppas att hon vänjer sig snart å gör det lite lättare för mig!

Nu har jag börjat läsa bok nr 3  "Eclipse" i Twilight serien och jag hoppas den är bättre än bok nr 2 som jag tycker var rätt seg och frustrerande!



H är på bio ikväll å ser nya Terminatorfilmen! Tror filmen kommer sluta runt 24 så han lär ju komma hem rätt sent ikväll.. Å jag som jobbar tidigt imorn! Men det är det värt!

Nu ska jag läsa lite och vänta på H!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0