Tisdag!

Är så trött att jag tror jag ska kunna somna ståendes! Idag är varken min kropp eller huvuv på topp.. Siri vart lite dålig igår när vi skulle gå å lägga oss så låg å vaka henne i natt! Hon va helt besatt av att dricka vatten så fick ta bort vattenskålen.. Hon kräktes även några ggr igår stackarn! Så hon fick ligga brevid mig i sängen så jag kunde ha koll på hennes andning å så.. Så varken jag eller H har sovit speciellt bra i natt - båda är ju väldigt oroliga.. men nu verkar hon va sig själv! Svårt å avgöra när det är så dåligt väder ute - hon hatar ju regn så hon vill ju inte gå..
Tyvärr vet jag att det spelar ingen roll om jag går å lägger mig nu - har absolut ingen ro i kroppen överhuvudtaget! Hoppas på att Siri kommer må bra ikväll så jag kan somna i lugn å ro brevid H =)

Pratade med en av våra ägare imorse vars hund hade blivit förgiftad.. Men den hunden hade inte överlevt! Så himla hemskt! Den hunden var bara en av många hundar som blev förgiftade samtidigt eftersom en person MED FLIT hade lagt ut gift åt hundarna. Så jag e glad att det inte var något så allvarligt som Siri har fått i sig!

Hann iaf tvätta igår! Så himla skönt å få det gjort.. dessutom var alla maskiner lediga så jag körde 4 maskiner på en gång å blev klar me all tvätt på 1,5 timme =) Så himla skönt!

Så himla jobbigt med allt regn! Hundarna tycker inte om att gå å det blir blött å rått härinne... Ingen bra dag alls än så länge! Hoppas att denna dag blir bättre!
Nu är det dags för lunch för hundarna snart så dags å förberede lite!

Förresten - GRATTIS till Martin och Ulrika som har köpt en lägenhet! Säg till om ni behöver flytthjälp =)

Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tackar! Det är ett tag kvar till inflytt men säger till ifall det behövs en extra hand :) Inflyttningsfest/middag blir det iaf den här gången!!

2009-06-02 @ 14:14:26
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0