Studenten!

Idag är det ca 60 skolor i Stockholm tar studenten så det kryllar av studenter överallt! Det får ju mig att tänka på min student och det är verkligen helt sjukt att det är 5 år sen JAG tog studenten... Jag kommer ihåg det mesta och minns det som en av dem roligaste dagarna i mitt liv även om mycket gick fel!
Massa champagne, skratt och åka flak var hur kul som helst!
Så grattis till alla som tar studenten idag!!

Comviq ringde precis å dem ska nu uppgradera våra abbonemang! Helena står tydligen med dem i centrum! Så nu får vi hoppas att det blir billigare å mindre krångligt! Vi får även nya mobiler på köpet! Jag har länge velat ha en ny mobil men det lär ju inte vara någon WOW mobil iaf.. Blir en sony ericson så vet inte om jag kommer byta även om min nuvarande mobil e jättekonstigt.. Men gillar samsung mkt mkt mer än Ericsson.. Men man vänjer sig säkert!

Nu ska jag passa på när det är lugnt här å lägga mig i soffan å läsa min bok! Är på bok 3 i TWilight serien.. denna är mkt mkt bättre än 2.an än så länge iaf!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0