Skinande rent!

Så nu är jag snart klar med dagens to-do list =) Har lyckats städa hela lägenheten skinande rent samt tvättat medans! Så nu blir det riktigt fint här hemma vilket e skönt! Börjar min semester snart å vill inte börja den med å storstäda =)
Var även första gången som jag provade min tvättstuga härnere och allt har flytit på bra. Däremot vet jag inte om jag gilar att det är torkrum istället för torkskåp.. tar verkligen evigheter för saker å torka! Håller på å tvätta soffklädslar till dagis å vågar inte torktumla dem!

Ska ner å hämta sista tvätten nu å sen ska jag, H å hans bror Fredrik åka å kolla på en båt! Dem funderar på att köpa en båt tll nästa sommar vilket jag tycker låter som en jättebra ide! =)

Ha en bra lördag i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0