Lördag!

Har vart en riktigt bra lördag även om det har vart rätt tråkigt väder =) Imorse tog jag å Siri en långpromenad tillsammans med Helena och Meya.. Det var Siris första långpromenad på 2 veckor och det gick jättebra! Hon verkade inte alls bli överansträngd eller så! Så det var riktigt skönt! Ska bli så skönt å återgå till det normala snart!
Hon är så himla pigg idag så nu håller vi på med lite godislekar! Hon älskar det! =) SÅ nu har hon fått 3 st toarullar fyllda med godis som hon ska försöka få ut! Hon är så ivrig så hon vet inte vilken rulle hon ska börja me! Sötnosen =)

Men jag ska försöka läsa lite och det är lite svårt när man har en mops som ska sitta på magen å stirra på en! Hon har så himla mkt energi nu! Får se om det kanske blir en lekpromenad senare ikväll oxå =)

Ska ta å läsa en timme sen ska jag hem till H å förbereda middag! Blir lax med färskpotatis och romsås idag! Ska bli sjukt gott! Han jobbar till 17 idag och är sjuk! Så kan ju va lite snäll å fixa middag tills han kommer hem =)

Nu ska jag försöka läsa lite i min twilight  bok! Vill att den ska ta slut snart å målet är att läsa ut den senast imorn!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0