LÄTTAD!

Idag är nog första gången som jag blir glad över en räkning! =) Fick räkningen från Bagarmossen idag å jag har verkligen förväntat mig det värsta och minst 6000 kr för Siris vistelse där.. Men räkningen slutade på 2300!! Å det är en sån lättnad! Det kommer jag absolut kunna betala tillbaka rätt snart! Vilket känns såååå himla skönt! Tror inte det kommer bli så dyrt på måndag heller eftersom jag redan har betalat självrisken så då betalar jag bara 25%,
Dessutom vart jag ju 1000 kr rikare tack vare att vi sålde våra vitvaror!
Bra start på helgen å ett orosmoment mindre! Känns så himla skönt!!!!!!

Väntar nu på att H ska komma över å laga lite middag! Börjar bli grymt hungrig men idag blir det thaigryta vilket ska bli så himla gott! Ellie va på jobbet häromdagen å åt det å jag vart så himla sugen!

Nu ska jag pussa lite på min hund å vänta vidare!

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0