Hemma igen

Så nu har vi kommit hem från veterinären och allt gick bra! Får antagligen inte provsvaren förräns imorn! Är mkt mer nöjd med vården hos Albano än hos Bagarmossen.. Självklart så funkade det inte och direktreglera idag av någon anldening.. verkade funka för alla utom mig och efter ett tag så hade agria stängt så fick betala hela summan på 1600 kr på plats! Sitter nu och fyller i alla försäkringsuppgifter så att jag kan skicka in alla papper imorn så jag får lite pengar tillbaka =)
Siri har nu plåster på båda sin tassar för hon var tydligen svårstucken idag.. Men som vanligt så lyckades hon charma alla...
Siri är så himla glad när hon kommer in på Albano... Hon älskar alla där och får mkt uppmärksamhet och godis!

Sen åkte jag å mamma å käka på mcdonalds.. Jag bjöd som tack för skjutsen.. Å nu är jag hemma å försöker logga in på min bank som av någon anledning vägrar! Verkar ha otur idag iaf när det gäller pengar!

Nu ska jag hem till H å kolla på The terminal tror jag! Han har inte sett den och det är verkligen ett måste! En av mina favoritfilmer helt klart!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0