Fredag!

Idag är det äntligen fredag men idag innebär det även städning här på jobbet... Inget jag ser framemot men måste göras.. Min lägenhet behöver oxå städas så kanske tar det ikväll när jag ändå är igång!

H har blivit sjuk nu! Stackarn. Han har legat å hosta hela natten så jag känner att jag är lite trött å seg idag! Åt iaf riktigt god mat igår med fruktsallad med grädde till efterrätt! GOTT!

Nästa vecka är det midsommar... Å jag vet inte alls vad man ska hitta på! Ska iaf bli riktigt skönt med långhelg.. Vet inte om mina föräldrar ska upp till farmor! Va ett tag sen man va där så kanske ska passa på! Det jobbiga är då att man är borta torsdag - söndag... men ska kolla först om dem ska upp dit eller inte.. Skulle iofs va rätt skönt å åka bort ett tag =)

Rätt lugn dag idag vilket e skönt! Har inte så mkt kvar av min Twilight bok så kanske hinner läsa lite idag! =)

Ha en bra fredag!

PS Det gick inte å ladda ner några Greys avsnitt eftersom säsong 6 inte börjat visas i USA än =( DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0