Fredag = städa

Är grymt trött på att städa men är snart klar! Har bara stora rummet + butiken kvar =) men måste vänta tills fler hundar går hem!
Har vart en himla lugn vecka här på jobbet och det lär vara ännu lugnare nästa vecka! Vilket e helt ok men man blir lätt lite uttråkad.. Hundarna klarar inte riktigt av värmen så bra å vill gärna vara inne där det är svalt =)
På måndag blir det utflykt med hela dagis vilket ska bli jättekul! Siri får vara hos min mamma på hennes jobb! Eftersom hon fortfarande går på mediciner och blir mkt tröttare då. Vi kommer vara borta ca 4 timmar vid görväln å bada lite med hundarna! Även vår praktikant Jenny ska med! Vi kommer mestadels gå i skogen så det inte blir för varmt för hundarna..

Känner mig smått rastlös när man sitter still så mkt så ikväll ska jag å H åka å spela lite minigolf.. Kan bli riktigt mysigt när det är så fint väder =) Minigolf ger mig riktiga sommarkänslor! MIn familj spelade alltid mkt minigolf på somrarna.. Å även om jag ALLTID förlorar så är det kul!

Helgen kommer gå åt till å storstäda min lägenhet samt tvätta.. Tråkigt men sant! Måste ju göras nångång så det gäller att passa på när man är ledig!

Fick en stor chock imorse när jag läste på löpsedlarna att Michael Jackson är död! Har fortfarande svårt att tro att det är sant! Dem har spelat extra mkt michael jackson på radion idag och han har gjort så himla mkt bra låtar! Så jag tänkte avsluta detta inlägg me min favorit Michael Jackson låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0