Första gången....

Arg!!! Eller vet inte riktigt om jag kan kalla det arg heller! Mer tycker jag att det är såå grymt klantigt och blir bra j*vla irriterad! Vet inte ens vart jag ska börja.. Men jag sitter iaf på jobbet å helena ligger hemma.. Jag skulle ha börjat sent idag men vaknar av ett samtal från en av våra ägare om att helena inte har kommit! Så det var bara att klä på sig å åka! Som tur är så erbjöd sig H att skjutsa så va här på ca 10 minuter så himla glad att jag har honom!
Helenas mobil hade dött och eftersom hon använder den som väckarklocka så ringer inte den! Hon ringde precis å lät typ chockad... Efter H hade skjutsat mig till jobbet så bad jag honom gå förbi å banka på hennes dörr så hon vakna! Agnes matte hann inte stanna å vänta på oss så hon gick till hennes svärföräldrar å lämna agnes.. Känns jättedumt!
Det här är iaf första gången detta händer!
För å se det från ljusa sidan så slutar ju jag tidigt idag! Men jag e grymt trött och jag hann inte gå ut me Siri så stackarn får hålla sig tills Helena kommer... Men hon ligger å sover nu så det borde inte vara någon fara.

Ingen bra start på denna dag! Dessutom har Helena trimmning idag så blir jag som tar dem flesta promenaderna oxå.. förhoppningsvis blir det lugnt!
Men den kommer nog sluta bättre! Ska nog bjuda H på nån riktigt god middag idag! Ska bara komma på vad först! Bara för å visa lite hur tacksam jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0