Blir inte alltid som man tänkt....

Åkte iväg idag efter jobbet till Coop bygg för att köpa trall till balkongen.. Trallen visade sig vara rätt ful och konstig å inte alls vad jag var ute efter tråkigt nog! Dessutom satt jag å åkte hela vägen till Rotebro i en bil utan ac! Denna värme är verkligen för mkt!

Men däremot så hitta jag den perfekta krukan till mina blommor =) så jag har äntligen blommor på balkongen... så himla fint!

Kom precis hem.. ska slänga i mig lite mat, ta ett varv med siri och vänta på H =) Han jobbar till halv 9 ikväll å jag har verkligen saknat honom hela dagen!

Nu är det dags för en kall dusch! Känner att jag håller på å rinna bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0