Återbesök hos veterinären!

Idag ska vi på återbesök på Albano för att kolla Siri's lever! Är lite smått nervös men det ska nog gå bra! Siri är mkt mkt piggare nu så det borde inte vara några fel på hennes lever =) Åker dit me mamma så ska nog bjuda henne på middag som tack för hjälpen!
Tyvärr så måste Siri fasta inför provtagningen å kan redan nu säga att hon e asjobbig! Så nu är hon instängd för att jag orkar inte ha henne springande runt mina fötter =) Dessutom är hon asgrinig så lugnast för resten av hundarna å ha henne instängd!
Vi gick vår första långpromenad på 2 veckor i helgen.. Va riktigt skönt att ta en lågpromenad även om det var riktigt tråkigt väder! Igår var vi ute i 2 timmar i regnet med Helena, Meya och pudlarna som vi passar just nu! Skönt för Siri att springa av sig lite!

Jag å H åkte in till stan igår å åt middag å gick på bio! MYS! Vi såg "My bloddy valentine" i 3D! Det var rätt annorlunda och coolt å se en film i 3D men tyvärr var det alldelles för mkt fjortisar som såg denna film igår! Det var verkligen så himla mkt folk på bio igår! Har nog aldrig sett så mkt folk på Sergel förrut.. Men det var ju verkligen bioväder igår!

Nu ska jag ta å göra lite frukost till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0