Sista dagen innan semestern...

Hade en riktigt bra kväll igår! Träffade Sofie för att köpa sushi å gå å sätta oss på stranden... Råkade även springa på Anna vid stationen så hon följde oxå med =) Vi satt på stranden och gick sedan en promenad! Kul å träffa båda två nu när man inte träffas så ofta. Vi gick sen hem till mig å spela kort och Sofie utklassade totalt =) Hon lär ju leva på det länge för det kommer inte hända igen =P =) Sen gick vi ner till stranden och tog ett kvällsdopp å träffade Christian (Sofies sommarflört).. H följde mer til stranden på kvällen, han kom precis hem från jobbet då! Han var den enda av oss som faktiskt tog ett kvällsdopp om man inte räknar med Siri som simmade lite =) Man får ju inte ha hundar på kallhällsbadet vilket jag tycker är lite dumt men men... Så igår var det bara 3 barn å en tant som bada så då passade vi på å låta Siri bada men självklart skulle tanten klaga... Tråkigt med så tjuriga människor! När jag blir tant så ska jag bli en glad sådan!

Idag är jag riktigt trött.. Av nån anledning har jag sovit riktigt dåligt i natt.. vaknade redan vid halv 3 å kunde verkligen inte somna om! Vet inte om det är för min visdomstand som jag har grymt ont i! Kände nästan inte av den alls igår så åt på som vanligt å när vi skulle gå å lägga oss hade jag grymt ont! Men det hjälper å gurgla lite corsodyl iaf!

Ikväll tänkte jag å H gå på bio! Får se vad vi kommer att se... Just nu lutar det åt Ice Age 3... har ju älskat dem andra 2 så hoppas denna är bra med =) Idag är den enda dagen denna vecka som H är ledig!
Jag vill verkligen inte jobba över idag men det känns som om vi inte har alls mkt städning kvar... Så borde kunna åka som vanligt idag! Ska städa lite nu på morronen så jag kan åka vid 16 =)

Vi får även mer å mer sommarpresenter.. Nu fick vi trisslotter av Selmas matte så får hoppas att det blir nån vinst på dem =) Det är skönt att känna sig uppskattad av alla hundägare här!

Nu ska jag börja med städningen =)

Ha en bra fredag! Från och med kl 16 idag så har jag semester fram till 3 augusti =) WOHOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0