SEMESTER!

Så nu har jag äntligen semester! Börjar jobba igen den 3 augusti och det känns ritkigt riktigt skönt!
Planer för semestern är:

  • Finland 14-17 juli! Ska bli riktigt kul å åka till Finland! Har aldrig vart där! Jag åker med Henke å hans bror Johan. Min å H första semesterresa tillsammans =) MYS!
  • Återbesök hos veterinären med Siri efter vi kommit hem från Finland! Måste kolla hennes levervärden igen så hoppas att allt ser bra ut!
  • Bygga trall till min balkong! Jag å H ska bygga en själv å jag tror att det kommer bli riktigt bra!
  • Fira min födelsedag! Fyller ju hela 24 år den 28 juli =) Börjar ju nästan bli gammal
Sen kommer jag mest ta dagen som den kommer.. Hoppas på fint väder så man kan bada och sola massa!

Har haft fullt upp denna helg så har inte hunnit uppdatera så mkt!
I fredags var jag å H på bio och såg Baksmällan! En typisk Terre-film och jag gillade den! Riktigt rolig! Vi åt även middag i Kista C! Riktigt bra sätt å fira in semstern =)

Sen igår så var jag med Anna hela dagen! Vi började med att shoppa lite i Kista å sen åkte vi hem hit till Kallhäll! Vi hade planerat å sola men det  var molnigt å regna så det blev kortspel å riktigt god middag inne istället =) Vart en riktigt trevlig kväll med några drinkar å mkt prat! Det får definitivt göras om!

Idag har jag mest slappat å tagit det lugnt! Så himla skönt! Har fixat lite småsaker men inte mer än så! H jobbar idag å kommer snart hem. å då blir det lasagne till middag å sen får vi se vad vi hittar på!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: volvopys

Kul bild

2009-07-15 @ 22:11:49
URL: http://www.nogg.se/volvopys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0