Perfekt födelsedag!

Hade verkligen en perfekt dag med H igår!
Dagen började med paketöppning i sängen och då fick jag smycken och sen presentkort på valfri specialbehandling där fick jag välja på massa saker! Det fanns pedikyr, manikyr, ansiktsbehandling, massage m.m.m. så får se vad jag ska ta!
Smyckena vart jag överlyckliga för! Dem var verkligen jättefina! Det var ett halsband med matchande örhängen! Skönt å ha en pojkvän som har smak! =)

Sen tog H ut siri på morronkissen och sen fick jag underbart god frukost! sen spelade jag lite tv-spel! Är världens tv-spels nörd =)
Sen tog vi ut siri på 2 timmar i skogen vilket var ritkigt mysigt även om det regnade lite! Men skönt å få röra lite på sig!

Vi åt middag på Corner krog i Märsta och maten var så himla god! Kan verkligen rekommendera det stället! Jag tog grillbricka och då fick man lamm, oxfile och BBQ ribs med potatisgratäng och bearnaisesås! Potatisgratängen var grym, nästan som om jag hade gjort den själv =) Så riktigt nöjd med maten!
H tog pasta carbonara vilket oxå var jättegott! Han tog tabletter mot sin laktosintolerans igår så då passade han på å äta carbonara =) Tabletterna verkade funka riktigt bra för han reagera inte på maten =)

Sen tog vi en tur till sigtuna som var en riktigt mysig liten stad! Där hittade vi en minigolf  bana så då spelade vi lite! Jag vann över H!!!!! Första gången och det var så himla kul! Sist vi spela så vann han med 2 slag men denna gång vann jag!

Sen vart det tårta å film när vi kom hem! En helt perfekt dag å jag e så glad att jag fick spendera hela min födelsedag med H!

Han jobbar ju 6 dagar denna vecka men han fick iaf ledigt på min födelsedag!

På lördag firar jag med alla mina kompisar med en grillkväll hos mina föräldrar och sen blir det utgång till garbo =) Ska bli riktit kul!

Idag bli det picknik med Anna på djurgården =) Ska bli mys!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0