Onsdag!

Bloggen hamnar lite i skymundan nu när jag har semester! Prioriterar helt enkelt annat =)

Idag har det vart en rätt lugn dag vilket e hur skönt som helst! Har tvättat å fixat! Är dessutom Elton vakt och det har funkat riktigt bra! Han har legat på balkongen hela dagen! Siri är helt överlycklig över att ha Elton här, hon pussar på honom hela tiden så fort han rör sig å han e alldelles för snäll för å säga ifrån =) Söta är dem iaf! Kom precis in från 1,5 timmes promenad i skogen så nu är båda lagom trötta! H 'r på väg över - han har jobbat hela dagen idag så blir en lugn kväll!

Igår va jag å H på stinsen å shoppa lite. meningen va att jag skulle hitta en födelsedagspresent till min bror som fyller 20 snart men hitta ingenting.. så jakten får fortsätta någon annan dag! Kände bara att det skulle va skönt å ha det gjort innan jag åker till finland på tisdag! Hur som helst så hitta H massa snyggt! Han passade verkligen i allt han prova så det blev lite dyrt för honom! Jag hittade en hylla till duschen så nu slipper allt stå på golvet! Dessutom var fastighetsskötarn här igår å fixa min dusch så nu kan jag duscha igen! Vet inte vad den förra ägaren av denna lägenhet gjorde men rören va fyllda me jord.. men nu e d iaf åtgärdat!

Imorn är H ledig så får se vad vi hittar på! Tydligen ska det regna hela dagen imorn - annars hade det vart mysigt med en dag på stranden eller så..

På fredag blir det lunch med Anna vilket ska bli jättemysigt! Jag håller ju på å planerar min födelsedag å Anna ska hjälpa mig med allt! TACK!
På lördag blir det till å grilla hemma hos Sofie J vilket ska bli riktigt mysigt! Hennes föräldrar är just nu i Kina! Det är även därför jag passar Elton idag!

Ellie kom förbi å visa sin nya bil! Den var verkligen jättesöt å passar henne perfekt! Kände direkt att jag vill ha en egen bil men jag har iofs en privat chaufför istället =P =) Fick även reda på att hon fick jobbet på universitet til hösten vilket känns hur kul som helst! Äntligen har hon fått jobb - dessutom är det som djurvårdare då hon kommer jobba med försöksdjur! Så ett stort GRATTIS till Ellie för nya jobbet å bilen!
Tjejerna kommer att åka ner til Göteborg om ca 2 veckor så då får dem inviga den nya bilen! Känns lite halvtrist att inte kunna följa me.. hade vart en perfekt helg eftersom H jobbar den helgen.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. ingen är hemma i sthlm och H jobbar.. hmmm... nåt borde jag kunna hitta på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0