Myskväll!

Igår vart det en riktigt bra dag! Hade fullt upp nästan hela dagen vilket var rätt skönt!
Åkte till Sumpan och åt lunch med Anna! Var riktigt mysigt och det vart grekiskt! Sen tog vi en långis med Siri och sen hem till Anna å prata massa! Kul å träffa Anna. försöker träffa henne iaf 1 gång i veckan men det är svårt eftersom hon jobbar så mkt skift!

Sen kom jag hem å storstäda lägenheten och tog sen en långis til med Helena å meya!
Sen gick jag hem till H å städa å dammsög hans lägenhet! Fixade även middag som var klar när han kom hem från jobbet 20.30.. Han sa för några dagar sen att köttbullar med potatis å brunsås vore ju gott! Så då passade jag på att överraska honom med det när han kom hem från jobbet igår! Å d va väldigt uppskattat! Han jobbar så långa skift så igår vart han riktigt bortskämd! Ville bara visa hur mkt han betyder för mig å at han skulle känna sig uppskattad! Han blev riktigt glad å vi hade en riktigt myskväll igår med film! Vart rätt sent så jag e lite trött idag!

Ikväll ska till Sofie i Viksjö å grilla! Ska bli riktigt gott! Har precis gjort tzatziki till ikväll - H älskar tzatziki så gjorde den till honom! Var osäker på om Sofie skulle ha någon sås som han kan äta då han e laktosintolerant. men hon hade fixat massa såser för laktosintoleranta! Ska i vilket fall bli riktigt mysigt!

H är just nu på gymmet å jag tänkte vila lite medans han e där.. sen blir det lunch å sen promenad me Siri!

Hopas ni får en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0