Fjärilar i magen

Det blev ingen tjejkväll igår.. Det kändes rätt onödigt när både Ellie å Anna skulle komma sent! Så jag fick chansen å pussa på min älskling istället =) Riktigt mysigt! Han jobbar ju så mkt denna vecka så vi hinner knappt träffas =( Så är glad att det inte blev någon tjejkväll igår! Hade det riktigt mysigt med H =) Han ger mig fjärilar i magen =) Å idag ler jag sådär fånigt igen =)

Idag är det näst sista dagen på jobbet innan semestern.. ska ta å städa lite smått idag så man slipper städa så mkt imorn! Känns inte som om det är så mkt kvar å städa.. Jag vill slippa jobba över imorn! Imorn är den enda kvällen denna vecka som H inte jobbar =) Iofs kan jag komma hit på lördag istället annars...
Är dessutom Lisa vakt hela helgen, skönt me lite extra pengar nu innan semestern!

Ikväll ska jag träffa Sofie å äta sushi! Ska bli riktigt mysigt! Vi hinner inte träffas så mkt för vi har så olika arbetstider så det ska bli kul å träffas... Hon skulle kolla om hennes sommar-flört christian kunde komma oxå =) Skulle va kul å få träffa honom med. Hoppas på fint väder även senare eftersom vi lär sitta ute å äta =)

Igår var Jennys sista dag här innan semestern.. Hon kommer ju tillbaka när vi öppnar igen.. Men iaf så bjöd hon på fika.. Riktigt snällt å trevligt! Hon hade köpt den nya glassen med Äpple och kanel smak! Riktigt gott.. Glassen smakade inte så mkt men hade man extra kanel på så blev det grymt gott!

Idag är nog den tyngsta dagen denna vecka =) Vi har haft runt 10 hundar varje dag denna vecka men idag kommer vi nog upp i 15 =) Inte alls mkt det heller men ändå!

Nu ska jag ta å mysa lite me hundarna innan det är dags för promenader!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0