Finland!

Har haft en riktigt bra semester i Finland! Den vart 10 ggr bättre än vad jag trott! Vi har badat i havet och solat massor. Ätit massa god mat och spelat minigolf! Har verkligen kännt som en riktigt semester!
Det jag gillade mest var att få se vart H har spenderat sina somrar som liten - riktigt kul! Kändes som om man lärde känna honom lite mer då!
H's släkt bor ju på en gård i finska skärgården så det var hur mysigt som helst! Alla pratade ju svenska där även om det är finlandssvenska! Vissa ord var riktigt roliga eler så var det bara vi som har dålig humor (bilden längst ner)
Som vanligt har jag vart rätt dålig på å ta kort men här kommer några iaf!










Nu ska jag åka in till stan å hitta en present åt min bror som fyller 22 på måndag =)
Sen blir det till VIksjö å hämta SIri! Hon har vart så himla saknad!
Självklart har jag köpt en ny snuttis till henne =)

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0