Bra helg!

Så sittter man återigen på jobbet å e astrött! Somnade vid halv 10 hemma hos H igår =) Va igång hela dagen så va så himla trött efter middagen =)

Middagen me H's mamma och kille i lördags var jättetrevlig å god! Vi gick till en restaurang i Birkastan... Vi tog några drinkar som jag faktiskt kände av.. Hade iofs ätit väldigt dåligt under dagen =) Vi hade tänkt spela lite biljard efter maten men det var ca 1 timmes väntetid för att få ett bord å vi va ju tvungna att åka hem till Siri innan dess... Så det får bli en annan gång!

Va på mopsträff ute i Bålsta igår å det var riktigt trevligt! Hade med mig Jenna och det gick riktigt bra.. Hon skötte sig hur bra som helst även om ena mopsen va riktigt på henne.. man såg hur irriterad hon va men hon gjorde inget =)
Vi gick lite mer än 1 timme i skogen å sen vart vi bjudna på lunch å fika... Vi kom dit strax innan 11 å kom därifrån strax innan 15... Då va båda jag å hundarna grymt trötta!

Sen kom jag hem å gjorde ordning after eight glass till vår tjejkväll på onsdag =) Är så grymt sugen på den redan så får hoppas att den blev god! Jag å Helena hade i lite extra After eight så det blev glass med lite aftereight bitar istället för att allt mixa ihop =) Men det blir nog grymt gott ändå.. å det va väldigt lätt å göra =) Men nästa gång så kommer jag nog inte ha i så många after eight...

Sen gjorde jag iordning middag till mig å H... Vart potatisgratäng med kött å aoili! Så grymt gott å d va länge sen jag åt så mycket... vart dessutom över lite till lunch idag =) Hela maten bestod mest av vitlök så jag luktar säkert jättegott idag =) Men men... d e d värt.. Skönt å ha träffat en kille som e lika tokig i vitlök som en själv =)

Idag kommer en ny praktikant hit från Spånga Gymnasium.. Å d ska bli riktigt kul! Hon verkar riktigt trevlig så d ska nog gå jättebra! Vi har dessutom riktigt fullt idag så det känns jättebra!

Mina fötter är mycket bättre men dem har ju inte fått mycket vila! Har gått massa i helgen men jag har svårt å låta bli =) Men det gör inte lika ont i mina privata skor... utan det är ju värst i mina jobbskor... så får se hur allt känns efter idag! Är ju så tråkigt väder ute också!

Avslutar med en bild på Siri som GAP tog igår på mopsträffen =)



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0