.....___

Nachokvällen igår blev riktigt lyckad! Åt för mycket som vanligt men det var grymt gott! After Eight glassen blev riktigt god! Verkade som alla tyckte om den för den tog slut =) Får se om man bakar något mer nu i helgen.. vet inte varför men jag känner för att baka =)  Mina hemmafrugener börjar komma fram =P =) (H kallar alltid mig för sin lilla hemmafru på skämt )

Idag börjar H skolan igen efter att ha vart ledig i 1,5 månad.. Känns lite halvskumt... E så van vid att han e ledig å jag kan åka direkt till honom efter jobbet men idag så går han i skolan längre än vad jag jobbar =) Skumt!
Igår va även första kvällen på typ 1,5 månad som vi inte träffades.. Saknade honom även om jag hade riktigt trevligt med tjejerna.. Kändes konstigt å sova själv men när jag väl somna så sov jag som en stock.. Siri ville inte sova i sängen utan hon låg i korgen... Hon får ju aldrig sova i sängen hos H så tror hon har vant sig vid d!




Gillar inte mig själv på denna bild å Siri ser lite rolig ut =) men detta är den enda bilden jag har på oss tillsammans =)

Så va bowlingen bokad oxå på lördag! Vi ska träffas vid 19 å äta å sen blir det bowling vid 20 i sumpan =) Ska bli riktigt kul! Va så länge sen jag spela och det är alltid lika kul å träffa Ulrika och Martin! Bokade i 1,5 timme så vi hinner spela lite!

Sitter å kollar över alla inackorderingar vi har i vår! Kommer bli rätt mkt nu i vår! Kommer nog antagligen bli så att vi kommer ha 3 hundar samtidigt en söndag! Men d ska nog gå bra.. Jag börjar tycka att det är jobbigt me alla passningar.. Jag känner mig så låst! Vill kunna åka å va hos H utan å känna dåligt samvete å mer kunna göra vad jag vill... Men vi behöver ju pengarna... Så H å jag får väl vara mer hemma hos mig under dem veckorna bara =)

Nu ska jag göra lite frukost innan d e dags för alla promenader!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0