....

Kanske dags för en liten uppdatering!

Nyår vart bra... Hade himla trevlig även om jag inte drack.. Va riktigt skönt å ta bilen hem å slippa åka kommunalt.. Vi va hemma vid 2.30 å båda var rätt trötta... Perfekt utsikt med fyrverkerierna och det hördes ingenting in i lägenheten vilkte va skönt för Siri.. Hon märkte verkligen ingenting =) Vi stod på balkongen och det var rätt kallt men som tur va så hade jag H som värmde mig! =) Ska försöka få tag på lite bilder från nyår! Sofie tog dem flesta tror jag =) Kommer lägga upp massa bilder när jag får alla =)
H verkade iaf bli godkänd av alla där... Han tyckte det va lite väl lugn nyår men han va glad att han följde me.. Va så glad att han valde att fira nyår me oss =)
Tyckte att det var många som var tråkiga på nyår.. Ingen kändes på nyårshumör alls... Jag försökte även om jag körde men jag hade kul iaf!

Nyårsdagen tog vi det lugnt hela dagen .. Låg å mös hela dagen.. Vi har vart rätt duktiga dem senaste dagarna och har tagit långpromenader varje eftermiddag me Siri.. Hon tycker det är hur kul som helst eftersom H busar massa me henne =) å sen har vi vart ute å gått massa på isen och det ÄLSKAR hon...

Igår kväll var vi ute å spela biljard. Jag har inte spelat på flera år å har aldrig vart riktigt bra på det heller.. Men det var himla kul igår,, Å H e en riktigt bra lärare =) Vi tog några drinkar och hade riktigt kul... =) även om det vart svårare å svårare ju mer vi drack.. Men det kommer vi garanterat göra om =)

Idag är första dagen jag e hemma på typ 1 vecka.. va hemma å duscha å gjorde mig iordning lite snabbt i onsdags men annars har jag bara vart i kallhäll och hos H =) MYS! Känns skumt att H jobbar idag! Vi har ju vart me varandra dygnet runt i typ 1 vecka men vi lär ju träffas ikväll!

Blir ingen kryssning för min del ikväll.. Känner inte alls för det så stannar hemma.. Känner att jag bara kommer vara tråkig och känns som om jag bara kommer slösa pengar på å ha tråkigt.. Tror att Ellie å Helena kommer ha kul iaf även om dem verkar besvikna.. Men jag känner verkligen att jag kommer vara ett 3:e hjul å d känns inte så kul! Dessutom är det 58 personer som åker så det kommer nog bli jättekul... Men jag känner att det kommer bli för mycket! Läste precis om kryssningen å alla kommentarer runt den å alla säger typ "Fullt ös medvetslös" å d e verkligen inte jag! Känner inte alls för å dricka.. Så kommer umgås me Anna och med Sofie innan hon åker tillbaka till Skövde igen! Å sen självklart H även om han har fullt upp denna helg =)

Blir rätt skönt oxå å ta det lugnt innan man börjar jobba igen oxå.. Börjar jobba på måndag igen å d ska bli jättekul.. Tror Siri kommer bli jätteglad över att vara tillbaka på dagis igen.. Hon har inte vart där på typ 7 veckor så hon kommer nog bli överlycklig!

Nu ska jag fixa massa å sen blir det nog ner till centrum med Anna =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0