Tomt utan H!

Tycker det är riktigt tomt utan H... Även om vi har vart ifrån varandra förrut så har man ju ändå pratat lite i tele å så... Men nu e han i finland å upptagen me å träffa släkt.. Han har ju inte vart där på ett tag så d e klart jag förstår d... Å han har ringt idag å pratat men jag e van å prata med honom så mycket mer! Han är grymt saknad iaf å jag hoppas han saknar mig me! Men d tror jag!

Försöker hålla mig sysselsatt iaf! Har precis kommit hem från ÖB och har köpt massa städgrejer.. Nu ska här putsas fönster!! Ska försöka göra köket idag iaf! Är sjukt motiverad skumt nog.. Blir så här när jag e rastlös! Får riktigt städmani så denna lägenhet kommer vara riktigt fin nu när jag verkligen känner för å städa =)

Har dessutom bjudit in mig själv på middag hos mina föräldrar imorn =) Skönt å slippa laga mat själv.. Har inte så mycket hemma heller... Sen så ska jag å Anna till IKEA på lördag... Hon vill ju självklart börja kolla på saker til hennes lägenhet! Å jag älskar IKEA så jag följer mer än gärna med!

Nu ska jag äta klart å sen börjar städningen.. Har aldrig putsat fönster förrut så önska mig lycka till =P =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0